NAISTENPÄIVÄ 1.2.2020

PIRKKO VESAVAARA ILOSANOMAN JULISTAJA  JA ESIRUKOILIJA YLI SEURAKUNTARAJOJEN.

Pirkko Vesavaara sai Jumalalta kutsun evankeliumin työhön vuonna 1995. Samalla hän sai työhönsä hengelliset valtuudet ja siirtyi ”maallisesta” työstä kokopäiväiseksi ilosanoman julistajaksi Jeesuksesta Kristuksesta, joka pelastaa, parantaa ja vapauttaa. Pirkon julistus onkin koettu rakkaudelliseksi ja vapauttavaksi, joten hän on pidetty puhuja laajalti. Pirkko on siitä lähtien kiertänyt Suomea ristiin rastiin siellä, mihin hänet kutsutaan, yli seurakuntarajojen. Hän itse kuuluu Suomen evankelisluterilaiseen kirkkoon.

Pirkko Vesavaaralla on Jumalan antama sääli ja rakkaus kärsiviä ihmisiä kohtaan. Siksi hän uskollisesti rukoilee kokousten lopussa jopa useitakin tunteja sairaiden ja apua tarvitsevien puolesta.

Jumala vastaa rukouksiin; jatkuvasti ihmisiä pelastuu, paranee erilaisista sairauksista ja vaivoista sekä vapautuu siteistä ja taakoista. Moni on saanut lähteä muuttuneena ja vapaana ihmisenä näistä tilaisuuksista. Pirkko Vesavaara korostaa, että kaikki on Jumalan työtä ja kaikki kiitos ja kunnia kuuluu yksin Jumalalle.

Päivä

helmi 01 2020