Malcolm Hedding puhujavieraana Israel-illassa 12.6.

Eteläafrikkalainen pastori ja seurakuntien perustaja Malcolm Hedding on pidetty, syvällinen ja selkeä Raamatun opettaja. Hänen opetustaan on kuultu laajalti eri puolilla maailmaa ja hänen puhujamatkansa ovat vieneet hänet vuosien saatossa lukemattomiin maihin ja seurakuntiin. Pastori Malcolm Hedding rakastaa ja kunnioittaa paikallista seurakuntaa ja on perustanut useita seurakuntia synnyinmaahansa Etelä-Afrikkaan helluntaiseurakuntien työyhteydessä.
Malcolm toimi vuosina 2000–2011 Jerusalemin kansainvälisen kristillisen suurlähetystön (ICEJ) maailmanlaajuisen työn johtajana ja jatkaa edelleen ICEJ:n kansainvälisenä puhujana ja kansainvälisen hallituksen jäsenenä. Tällä hetkellä hän toimii kiertävänä julistajana sekä pastorina World Outreach Church -seurakunnassa, missä on noin 8 000 jäsentä. Malcolm asuu vaimonsa Cherylin kanssa Murfreesborossa, Tenneseessä (USA).

Israel-ilta järjestetään rukoushuoneellamme ke 12.6. klo 19 ja tilaisuudessa kerätään rakkaudenlahja ICEJ:n työlle.

Päivä

kesä 12 2019