Jeesus- herätyksen aika 2.2.2019

Ingemar Helmner on tunnetuksi saarnamieheksi yllättävän tavallinen persoona. Ja ruotsalaiseksi yllättävän ”suomalainen”, sillä hänen julistuksessaan helähtävät syvästi koetut tunnot. Jo nuoruudessaan kutsumuksensa löytänyt ja vastaanottanut Ingemar kertoo syntyneensä ja tulleensa uskoon herätyksen tuulten keskellä. Lapsuudenkodissa vierailivat monet saarnamiehet, joista suomalaisillekin tutusta Frank Mangsista tuli myöhemmässä vaiheessa tärkeä rohkaisija nuorelle Ingemarille. Ingemar Helmner tunnetaan yli kirkkokuntarajojen julistajana, jolle rukous on sydämen asia.

Ingemar on puhujavieraana seurakunnassamme lauantaina 2.2. klo 18 ja 20 tilaisuuksissa , joiden teemana ”Jeesus- herätyksen aika”. Hänen tulkkinaan toimii muusikko-evankelista Rauno Karmitsa. Tapahtuman musiikkivieraana on Seinäjoen Helluntaiseurakunnan ”ILTA Music”- ryhmä.

Päivä

helmi 02 2019