Hyväkello -ruokajakotiimin puurojuhla

Vuoden aikana olemme järjestäneet seurakunnassamme 108 ruokajako tilaisuutta.  Oma voimamme on mitätön, mutta olemme saaneet nähdä, miten Jumala meissä heikoissa toimii.
Tilaisuudet ovat vaatineet käsiä, jalkoja, päätä ja sydäntä. Paljon on myös yhteisenä rintamana rukousta, Jumalan armahtavien kasvojen etsimistä, siunauksen, johdatuksen ja voiman pyytämistä. Ettemme me, vaan Sinä Herra!

Viikko viikon jälkeen olemme yhdessä hakijoiden kanssa kokoontuneet yhteen tuoden Taivaan Isälle ilomme ja surumme, kiitosaiheemme ja pelkomme, läheisemme ja perheemme. Kiitämme Herraa, että kaikki rukoukset Hän on kuullut.

Ennen kaikkea, olemme saaneet elää todeksi Sanaa, Jeesusta Kristusta.
Joh.6:33,35 ”Jumalan leipä on se, joka tulee taivaasta ja antaa maailmalle elämän.” Jeesus sanoi: ”Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.” Vielä on päivä, ja saamme levittää Jumalan Sanaa.

Ma 2.12 klo 15 koko seurakunta on sydämellisesti tervetullut nauttimaan joulupuuroa kanssamme!
Luvassa on muutakin jouluista tarjottavaa ja ohjelmaa. Lopuksi normaali ruokajako.

Olemme kiitollisia esirukouksistasi ja pyytäisimme työtoveruuttasi myös jatkossa.

Hyväkellon väki toivottaa kaikille Siunattua Joulua ja Uutta Vuotta 2020!

Päivä

joulu 02 2019