ARMOITETUT NAISET

Kokkolan Helluntaiseurakunta järjestää perinteisen Naistenpäivän seurakunnan rukoushuoneella (Hakalahdenkatu 88) lauantaina 9.3. klo 10 alkaen. Ohjelmassa on Sanaa, musiikkia, näytelmä, rukousta, hyvää ruokaa ja arpajaiset.

Raamatussa kerrotaan hyvin monenlaisista naisista, jotka saivat armon ja armoituksen Jumalalta johonkin tehtävään elämässään. Käsittelemme raamattutunneilla näitä Raamatun naisia. Naistenpäivän puhujana on Jaana Forsström. Ohjelmassa on myös sielunhoitajan puheenvuoro ja mahdollisuus henkilökohtaiseen esirukoukseen ja sielunhoitoon.
Puhujana mukana myös psykoterapeutti Sanni Mäkelä.

Päivämme ohjelma alkaa klo 10 Tervetuloa-toivotuksin. Herkullinen lounas on tarjolla klo 11:45 ja klo 14 on kahvitus herkkujen kera. Ohjelmamme päättyy klo 16.

Ilmoittautuminen 28.2 mennessä tekstiviestillä/sähköpostilla Elisa Karhulle, puh. 040 772 1175 tai elisa_768@hotmail.com. Ilmoittautumisen yhteydessä jätä nimesi, puhelinnumerosi ja ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Olet sydämellisesti tervetullut ja ota ystäväsikin mukaan!

Päivä

maalis 09 2019