Lähetystorin terveiset

Pitkä pimeä talvi on jälleen takana päin. On aika suunnata ajatukset edessä olevaan valoisaan kesään. Pimeästä ja kylmästä talvesta huolimatta voimme Lähetystorin tiiminä todeta, että työmme tällä sektorilla ei ole ollut turhaa. Taivaan Isän siunaus on ollut työmme yllä ja kiitollisina siitä saamme jatkaa jälleen kohti uutta kautta.

Seurakunnan
Lähetystori sijaitsee

Pitkänsillankatu 12

puh. 040 1874144

Tämä työmuotohan pohjautuu  vapaaehtoiseen toimintaan. Me, jotka palvelemme täällä, tahdomme antaa sen ajan ikään kuin uhrina/lahjana Jumalalle. Aikammehan on Hänen. Emme tiedä, onko meillä huomista päivää. Kuitenkin on niin, että AIKA ON NYT tehdä työtä Jumalan kylvösaroilla. Olemme kiitollisia siitä, että ihmiset ovat halunneet tuoda lahjoituksia meille, koska tämähän on se kaiken a ja o! Muutenhan ei olisi mitä myydä.

Iloiten olemme nähneet, kuinka moni uusi asiakas on löytänyt myymälämme. Saamamme palaute on ollut yllättynyttä ja ihastunutta. Toki silloin tällöin tulee päinvastaistakin, mutta harvoin.

Kaikissa työmuodoissa tilanteet elää ja muuttuu. Ihmisten elämän olosuhteissa tapahtuu muutoksia. Niin myös lähetystorillakin. Meillä on tällä hetkellä n. 8-10 henkilöä mukana työssä. Tästäkin kokoonpanosta joidenkin kohdalla saattaa tilanteet ajoittain muuttua, jolloin on sitten vähemmän väkeä käytettävissä. Tilaa ja tarvetta uusille tulijoille olisi! Jos mietit ja kyselet mielessäsi, miten ja missä voisin palvella Jumalaa ja seurakuntaa, niin tässä olisi yksi mahdollisuus. Ota rohkeasti yhteyttä meihin, niin suunnitellaan yhdessä sinulle sopiva aikataulu.

Edelleenkin muistutamme, että voit tuoda tarpeettomiksi jääneet tavarat meille. Toivomme, että kaikki olisi ehjää, puhdasta, käyttökelpoista ja myyntiin kelpaavaa. Haluamme pitää tuotteidemme tason hyvänä. Kukaan ei osta huonoa tuotetta.

Lasten vaatteet ja lelut ovat kysyttyjä. Miesten hyviä vaatteita, kenkiä jne. tulee harvemmin, joten niillekin on tilausta. Toki kaikenlainen tavara otetaan vastaan edelleenkin.

Tämän työmuodon kautta ovat jotkut saaneet Jumalan johdattamana löytää aivan erityisen tehtävän maahanmuuttajien parissa auttajina ja saada näin olla välittämässä Jumalan rakkautta heille. Kaikesta nöyrästi kiitollisin mielin jatkamme tätä hienoa työtä.

Anja H/ lähetystori-tiimi.