Lähetystorin avajaisista

Lauantai 8.2. oli koko seurakunnassamme ja Lähetystorin historiassa merkityksellisen päivä. Uusiin tiloihin muuttanut Lähetystori vietti avajaisia ja sai asiakkailta hienon vastaanoton. 50 ensimmäiselle asiakkaalle luvatut yllätyslahjat jaettiin ulos puolessa tunnissa.Kahvi- ja tee tarjoiluun oli väkeä jonoksi asti.

Riitta R
jäsen

Toimivammat tilat olivat varmaan jo monta vuotta Lähetystorin ydintiimin mielessä. Jumalan ajoitus oli jälleen kerran kuitenkin oikea. Kun uuden tilan vuokrasopimus saatiin tehtyä, pakersi sitoutunut rakennustiimi kohteessa kolme kuukautta. Nyt voimme kiitollisuudella ihailla antautuneiden sydänten tekemästä onnistuneesta muutostyöstä.

Tilat ovat avarat, valoisat, miellyttävät asioida ja myös työntekijöiden kannalta toimivat. Tuotteet saadaan kauniisti esille ja näyteikkunatilaa vaihtuvien kausituotteiden esittelyyn on enemmän. Myös henkilökunnan sosiaali- ja keittiötilat ovat erinomaiset. Nyt myös hengelliset tuotteet ovat hyvin esillä. Yhdessä tekeminen, toistemme työn tukeminen ja kunnioittaminen ovat tärkeitä asioita. Se, että uusi myymälä myy, riippuu meistä kaikista. Voisi sanoa, että Taivaan Isä haastaa meitä tässäkin asiassa yhteistyöhön. rille hyväkuntoinen tavara, jota emme enää itse tarvitse. Hänen, Herran, on kaikki siunaus, jota täällä ajassa omistamme. ”Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa” (Jaak.1:17).

Olet sydämellisesti tervetullut tutustumaan ja tavalla tai toisella osallistumaan seurakunnallemme tärkeän Lähetystorin toimintaan.

Riitta R.