K-P Retro

Missä? Larsmon lähetyskodilla
Milloin? Lauantaina 9.9.2023 klo.15 Alkaen kahvilla ja jatkuen syyskuiseen iltaan meren rannalla.
Kenelle? 70-80- luvulla Keskipohjanmaa helluntaiseurakuntien kosketuksessa olleille silloisille nuorille, siis 50-60 luvulla syntyneille.
Mitä maksaa? Paikanpäällä vapaaehtoinen, mutta suositus noin 20€ käteisellä.
Mitä pitää sisällään? Ystävien tapaamista, muistellaan menneitä ja mietitään tulevaa. Nautitaan tarjoiluista ( kahvia, piirakkaa, grillimakkaraa jne ) ja kuunnellaan hyvää musiikkia. Inspiroidutaan kuulemasta ja kohtaamisista!
Kyydit: Kimppakyytejä järjestetään klo.14 Kokkolan helluntaiseurakunnan parkkipaikalta

Mukana on joukko asiasta innostuneita ex.nuoria, sekä Anita ja Markku Tenhunen ja Marjaana ja Heimo Enbuska.

Tämä tilaisuus on ainutlaatuinen ja koettava läsnäollen! Olet lämpimästi tervetullut!

Tarjoilu: Tarjoilun takia toivomme sinun ilmoittavan tulostasi sähköpostilla retrotilaisuus@gmail.com Ilmoitathan myös mahdollisesta erityisruokavaliosta.

Järjestäjä: Kokkolan Helluntaiseurakunta ja järjestelytiimi

Jatko aktiviteetit: Vietä merellinen viikonloppu Kokkolassa. Sunnuntaina iltapäivällä Kokkolan helluntaiseurakunta jatkaa saman aiheen ympärillä 10.9. klo 16.00 Hakalahdenkatu 88.
Päivällä voit huomata miltä Kokkola näyttää tänä päivänä! Kokkolan parhaaksi kirppariksi valittu Seurakuntamme Lähetystori on auki poikkeuksellisesti sunnuntaina klo.12-15. Kirpputorin osoite Pitkänsillankatu 12.